sobota, 1 listopada 2014

Kłamstwo w "Gazecie Michałowa"

Otrzymałem od posła Damiana Raczkowskiego propozycję startu z listy „Platformy Obywatelskiej”. Odmówiłem mu startu z list „Platformy Obywatelskiej”. W trakcie mojego spotkania z posłem Damianem Raczkowskim zachęcano mnie do startu z list PO do Rady Powiatu. Damian Raczkowski wielokrotnie przekonywał mnie w trakcie spotkania i rozmów telefonicznych, że start z listy PO daje większą szansę na zdobycie mandatu. Odmówiłem posłowi startu z list PO. Piszę o tym ponieważ ratuszowa „Gazeta Michałowa” napisała nieprawdę, że chciałem startować z list PO, ale mi się nie udało. Napisano: „Rafał Greś startuje w wyborach do Rady Powiatu z list komitetu Nasze Podlasie, po tym jak nie udało mu się dostać na listę PO”. 

„Gazeta Michałowa” okłamała mieszkańców. Miałem propozycję startu z list PO, ale odmówiłem Damianowi Raczkowskiemu. I jestem to w stanie udowodnić, ponieważ z posłem komunikowałem się za pomocą sms. Nie skasowałem tej korespondencji, a z jej zapisów jednoznacznie wynika jak było. „Gazeta Michałowa” okłamała mieszkańców i jeśli jej wydawcy uważają inaczej to zapraszam do sądu w trybie wyborczym. 

Nie pierwszy to raz, dyktowana przez burmistrza „Gazeta Michałowa” okłamała mieszkańców. Na początku tego roku pisano, że w pierwszym kwartale zameldowało się w naszej gminie 100 osób. To kłamstwo, jeśli wydawcy „Gazety Michałowa” mają, co do tego wątpliwość to proszę mnie pozwać do sądu w trybie wyborczym. Z kolei my jako „ Głos Michałowa” wielokrotnie piszemy na naszych łamach, że Marek Nazarko dyktował w imieniu nieistniejących kobiet listy (w tym od „Haliny”). Jeśli Marek Nazarko ma co do tego wątpliwość, proszę mnie pozwać w trybie wyborczym. Wiemy co piszemy.

Do rady powiatu będę startował z listy „Naszego Podlasia”, bo taki był mój wybór, a nie dlatego, że chciałem startować z PO i, że to się „nie udało”.

P.S. Wczoraj blog odwiedzono 269 razy. Co mnie bardzo cieszy. Jest w tym zapewne zasługa Michałowskiej Loży Szyderców, która udostępniła link do blogu. Pozdrawiam czytelników i chłopaków z Michałowskiej Loży Szyderców.