wtorek, 25 listopada 2014

Dzisiejsze oświadczenie Włodzimierza Konończuka

Oświadczenie zostało przeczytane w trakcie spotkania w GOK-u o godz. 17:00. Po odczytaniu oświadczenia Włodzimierz Konończuk opuścił salę i udał się na wcześniej zaplanowane spotkanie z mieszkańcami w Nowej Woli

Michałowo, 25 listopada 2014 r.

OŚWIADCZENIE
Szanowni Państwo,
Pragnę oświadczyć, iż jako kandydat na Burmistrza Michałowa niezwykle sobie cenię spotkania i rozmowy z mieszkańcami. Odbywam je codziennie w Michałowie i poszczególnych miejscowościach naszej gminy.
Jest oczywiste, że nasi mieszkańcy zasługują na ocenę kandydatów także podczas bezpośredniej debaty. Przypominam, że taka miała miejsce przed pierwszą turą, jednak z niewiadomych przyczyn konkurent Marek Nazarko nie zechciał wziąć w niej udziału.
Żałuję, ale dzisiejsza debata dla mnie i mojego komitetu wyborczego jest nie do przyjęcia. Ja nie prowadzę negatywnej kampanii, jak to czyni mój konkurent Marek Nazarko, który od samego początku prowadzi brudną grę, używa pomówień, rozpowszechnia nieprawdziwe informacje na mój temat, stosuje metody niezgodne z dobrymi obyczajami, a nawet łamie prawo, wykorzystując pełniony jeszcze urząd do walki wyborczej. Byłem zmuszony bronić się w sądzie i wygrałem dwie rozprawy w trybie wyborczym.
Organizatorem dzisiejszej debaty jest podporządkowana burmistrzowi Gazeta Michałowa, która od trzech miesięcy systematycznie zamieszcza nieprawdziwe artykuły, aby mnie zdyskredytować w oczach mieszkańców. Jej Redaktor Naczelna Julita Niepłoch-Sitnicka wyrokiem Sądu Apelacyjnego w Białymstoku z dnia 3 listopada 2014 r. zobowiązana została zamieścić na tablicach ogłoszeń GOK-u i Urzędu Miejskiego oświadczenie następującej treści:
Przepraszam Pana Włodzimierza Konończuka za zamieszczenie w październikowym numerze Gazety Michałowa nieprawdziwych informacji o możliwości popełnienia przez niego przestępstwa w czasie gdy był Wójtem Gminy Michałowo, polegającego na wykorzystaniu wiedzy o przebiegu gazociągu i zakupie działek w okolicy wsi Bachury.
Redaktor Julita Niepłoch-Sitnicka zignorowała prawo i do dnia dzisiejszego nie wykonała tego wyroku.
Dzisiejszą debatę zaproponowano mi, kiedy były już zaplanowane moje spotkania wyborcze. Gmina mi je utrudnia. Dziś o tej właśnie porze zostało zaplanowane spotkanie w Nowej Woli i próbowano zmusić mnie, aby je odwołać, nie udostępniając na ten cel świetlicy wiejskiej. Spotkanie to organizujemy zatem w domu prywatnym, gdzie już czekają na mnie mieszkańcy.
Korzystając z okazji chciałbym zaprosić wszystkich Państwa na moje spotkania wyborcze w kolejnych dniach do piątku włącznie. Zapewniam, że odpowiem na każde pytanie, ale w atmosferze spokojnej i rzeczowej dyskusji, a nie awantury, jak to było w niedzielę w Jałówce, gdy mój konkurent Marek Nazarko utrudniał jak mógł jego przebieg.
Oświadczam, że nieprawdą jest rozpowszechniana w ostatnich dniach przez Pana Marka Nazarko informacja, że poseł Aleksander Sosna nie udzielił mi poparcia. Na dowód odczytam treść otrzymanego godzinę temu od Pana Posła sms-a:
Panie Włodku, dziękuję za zaproszenie, ale do piątku muszę być w Sejmie. Cały czas ma Pan moje poparcie. (Aleksander Sosna).
Mam coraz więcej głosów poparcia od znanych autorytetów różnych opcji politycznych.
Szanowni Państwo,
Moją odpowiedź na główne pytanie dzisiejszej debaty, czyli o przyszłość Naszej Gminy, znajdziecie w moim programie wyborczym. Na potrzeby ostatnich dni kampanii ująłem go w 21 punktach, w których mówię co zrobię, jak zostanę nowym Burmistrzem Michałowa. Proszę czytać specjalne wydanie Głosu Michałowa, które ukaże się już jutro, a także na bieżąco śledzić wpisy w Internecie.
Włodzimierz Konończuk

Brak komentarzy: