poniedziałek, 10 listopada 2014

„Burmistrz wszystkich mieszkańców”

„Burmistrz wszystkich mieszkańców”, a tylko „wybranym” podaje rękę.

Tekst Mikołaja Gresia:

"Burmistrz wszystkich mieszkańców" - plakaty z takim hasłem wiszą na terenie całej gminy. Na plakacie jest zdjęcie Marka Nazarko. Piękne hasło, jednak w rzeczywistości jest trochę inaczej.

Marek Nazarko ludziom inaczej myślącym nie podaje ręki i nie odpowiada na "dzień dobry". Trudno mi było w to uwierzyć, gdy mówił mi o tym przewodniczący Miejskiej Komisji Wyborczej pan Andrzej Kasperowicz. Andrzej mówił, że burmistrz nie odpowiada na jego "dzień dobry". Na ostatniej sesji Rady Miejskiej w dniu 6 listopada sam tego doświadczyłem. Po zakończeniu obrad burmistrz Marek Nazarko i przewodniczący Rady Miejskiej Bogusław Ostaszewski żegnali uczestników przez podanie ręki. Wychodziłem i ja. Chciałem podać rękę burmistrzowi. Podałem rękę Markowi. Pan Marek żachnął się, odwrócił do tyłu głowę i nie podał mi ręki. Tak samo zachował się Bogusław Ostaszewski, mój radny z Kazimierowa, na którego 4 lata temu zagłosowałem.

Burmistrz wszystkich mieszkańców, pomyślałem. To tylko slogan. Marek Nazarko nie przestał dzielić ludzi na swoich i wrogów. Mnie zdecydowanie zalicza to tej drugiej grupy. Zagłosuję na kandydata, który podaje wszystkim rękę i wszystkim odpowiada na "dzień dobry".  
M. Greś

Wczoraj blog wyświetlono/odwiedzono 837 razy. To drugi wynik w historii bloga. Dziękuję za odwiedzanie bloga.