niedziela, 9 listopada 2014

List otwarty Włodzimierza Konończuka

Michałowo, 
Wybory Samorządowe Listopad 2014 

Szanowni Państwo, Mieszkańcy Miasta i Gminy Michałowo!

Od wielu lat działam w samorządzie Gminy, staram się być blisko ludzi i wsłuchiwać się w ich problemy i bolączki. Zawsze wierzyłem, że Michałowo potrzebuje gospodarnego, kompetentnego, uczciwego Burmistrza. Dlatego z uporem głoszę hasło „Gospodarna i Praworządna Gmina Michałowo”.

Starałem się pomóc w rozwiązywaniu najtrudniejszych problemów mieszkańców naszej Gminy. Wielokrotnie przestrzegałem obecnego Burmistrza przed rosnącym problemem bezrobocia w naszej Gminie, przed wydawaniem publicznych pieniędzy, co było przyczyną mojej rezygnacji z funkcji Przewodniczącego Rady Miejskiej w Michałowie. Zwracałem uwagę na złą politykę, a właściwie jej brak w stosunku do Powiatu. Starałem się również wywierać wpływ na Burmistrza Marka Nazarko, aby praca w Urzędzie Miejskim w Michałowie była jak najbardziej przejrzysta oraz przyjazna i sprawiedliwa wobec wszystkich mieszkańców. Dlatego zdecydowałem się kandydować.

Dwunastoletni okres działań Marka Nazarki jest na tyle długi by można było go podsumować. Nie kwestionuję wykonanych inwestycji w Gminie, które zostały zrealizowane z budżetu. Przez ten okres wpływ do budżetu gminnego z samego gazociągu to kwota około 100 milionów złotych. Natomiast chcę zażegnać niezdrową atmosferę zastraszania i wywierania presji na społeczeństwie naszej Gminy. Chcę żeby ludzie mogli jawnie głosić swoje poglądy . Odpowiedzmy sobie w duchu na proste pytania:


Dlaczego takie duże jest zadłużenie Gminy?

Co dzieje się z pieniędzmi z subwencji na nauczanie języka białoruskiego?

Dlaczego mieszkańcy nie mogą porozmawiać między sobą o sposobie zarządzania Gminą i jednostkami budżetowymi?

Dlaczego nasze dzieci i wnuki wyjeżdżają z naszej Gminy?

Dlaczego brakuje dobrze płatnych miejsc pracy?

Dlaczego nie ma polityki przyjaznej przedsiębiorcom i rolnikom?

Zachęcam Państwa do takiej analizy i oceny.

Próby oczerniania mojej osoby przez Burmistrza Marka Nazarko wśród Wyborców są wynikiem słabości jego argumentów wyborczych. Jest to kontynuacja stylu, który stał się normą w Naszej Gminie, a z którym trudno się pogodzić. Wszyscy razem możemy to zmienić biorąc udział w wyborach. Dlatego zapewniam Państwa, że jestem człowiekiem kompromisu i współpracy. Nie chcę waśni i kłótni. Skończmy z takim stylem sprawowania władzy. Krytyka powinna być postrzegana dobrze, traktowana jako podpowiedź, a nie jak w chwili obecnej nietolerowana i niszczona. Pamiętajmy wybory są demokratyczne i każdy z nas może to zmienić. Michałowo i Gmina zasługuje na prawdziwego gospodarza, który będzie łączył, a nie dzielił i będzie poszukiwał rozwiązań przynoszących korzyści wszystkim mieszkańcom.

Dziś chciałbym przede wszystkim prosić Państwa o zaufanie i oddanie na mnie głosu i kandydatów na radnych z Komitetu Wyborczego Wyborców Gospodarna i Praworządna Gmina Michałowo. Wszystkich Państwa oczekujących zmian proszę o głos. Razem zdziałamy więcej.


Kandydat na Burmistrza Miasta i Gminy Michałowo 
 Włodzimierz Konończuk