sobota, 22 listopada 2014

Po wyborach - przed wyborem

Zamieszczam oświadczenie Leszka Gryca:


Po wyborach – przed wyborem.

Zakończyła się pierwsza runda wyborcza. Wybraliśmy swoich radnych gminnych, powiatowych i wojewódzkich, chociaż na razie (piszę 20.11.2014r.) możemy jedynie spekulować odnośnie powiatu i sejmiku. Cóż kto tanio kupuje … . Nadal nie wiemy kto będzie rządzić Naszą Gminą przez kolejne 4 lata. Wiadomo, że przegrałem ja, osobiście. Może i bym nad tym utyskiwał gdyby wygrana, sama w sobie, była celem mojego startu. Może niektórym wydawać się to nieprawdopodobne, ale ja startowałem aby zmienić realia panujące w Gminie Michałowo. Aby odsunąć od władzy źle rządzącego Burmistrza Marka Nazarko. Walczyłem o spowodowanie poprawy bytu naszych mieszkańców. Już to osiągnąłem! Zobaczcie w ilu miejscowościach, chociażby Sokole, Leonowicze, etc. rozpoczęto naprawę dróg. Przez kilkanaście lat nie można było tego zrobić, a teraz - jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, od powyborczego poniedziałku, powstają drogi międzywyborcze. Dzięki Waszym głosom, Drodzy Wyborcy, nadal możemy odsunąć do historii bufonadę, ignorancję i zakłamanie. My – przeciwnicy sobiepaństwa i manipulacji – stanowimy większość. To My stanowimy, zdecydowanie, ponad 50% głosujących. Pójdźmy wszyscy jeszcze raz i pokażmy, że nie można tak traktować ludzi, że ktoś kto nie liczy się z innymi nie ma miejsca w szeregach władzy! 

Dziękując serdecznie za oddane głosy proszę pokornie o ponowne pójście do urn i oddanie głosu na Włodzimierza Konończuka. Jego wygrana będzie wygraną moją, wygraną Nas Wszystkich!

Jeszcze raz proszę: wybierzcie swoje lepsze jutro, odrzućcie tego, który już kilkakrotnie nie dotrzymał danego Wam słowa. Ja, z pełną świadomością słuszności wyboru, oddam swój głos na Włodzimierza Konończuka. Zróbcie to samo, z pewnością nie będziecie żałować. 

Leszek Gryc


Zgoda buduje


P.S. Dziś liczba wyświetleń bloga przekroczyła 40 000. Liczba wyświetleń w ciągu ostatniego miesiąca to 20 660. Najwięcej wyświetleń, w ciągu jednego dnia miałem w poniedziałek po wyborach: 3 198

Co pokazuje jak mieszkańcy ciekawi byli wyników wyborów. Dziękuję za odwiedzanie bloga.

P.P.S. Najczęściej publikującą na moim blogu osobą (poza mną) jest Leszek Gryc, któremu dziękuję za pomoc i wsparcie.