środa, 28 stycznia 2015

G.O.K. ma do dyspozycji budżet w wysokości około 970 tysięcy złotych na rok 2015.

Rozmawiałem dzisiaj z dyrektor G.O.K. Elżbietą Palinowską. Dowiedziałem się od niej, że pieniądze na smycz i plakietkę "VIP Pyrmackaja Biasieda" pochodzą ze środków Urzędu Miejskiego, a nie ze środków G.O.K. Za błędnie podaną informację przepraszam. Niemniej jednak podtrzymuję opinię, że za dużo pieniędzy ze środków gminy Michałowo dotychczas wydawano na gadżety, takie jak breloczki, smycze, broszurki, kubki itd. 


Smycz i plakietka została sfinansowana ze środków Urzędu Miejskiego, a nie G.O.K. (jak podałem wcześniej).

Od Pani Elżbiety Palinowskiej dowiedziałem się także, że budżet G.O.K. (po cięciach wynoszących 270 tysięcy złotych) wynosić będzie w 2015r. około 970 tysięcy złotych. 
Podtrzymuję opinię, że budżet ten powinien wystarczyć na zadania wytyczone dla G.O.K., choć pewnie czasem trzeba będzie zacisnąć pasa.

Należy przypomnieć, że pod Gminny Ośrodek Kultury podlegają świetlice, Pracownia Filmu, Dźwięku i Fotografii oraz niedawno otwarte Centrum Produktu Lokalnego w Sokolu.

Dowiedziałem się dziś, że dyrektor G.O.K. w Gródku dysponuje  budżetem około 530 tysięcy złotych na 2015 rok. Jednak trzeba przyznać, że nie ma on na utrzymaniu placówek takich jak PFDiF oraz CPL w Sokolu. 

Wyraźnie widać, że hucznie otwierana we wrześniu placówka CPL w Sokolu będzie zbędnym finansowym obciążeniem budżetu naszej gminy.



Brak komentarzy: