wtorek, 11 września 2018

Pierwsze sprostowanie w historii mojego bloga

Dzisiaj otrzymałem listem poleconym pismo od Jerzego Chmielewskiego, Zastępcy Burmistrza Michałowa. 


Pismo o oficjalnym numerze OR.030.030.JC zwraca się z żądaniem sprostowania nieprawdziwych treści na blogu oraz na Facebooku.

Jerzy Chmielewski, Zastępca Burmistrza Michałowa zwraca się o sprostowanie 4 nieprawdziwych informacji.

Po dokładnym przeanalizowaniu przyznaję słuszność Zastępcy Burmistrza Michałowa w jednym z wymienionych punktów.

Moje sprostowanie:

Nieprawdą jest jakoby 4 sierpnia br. podczas "Białoruskich spotkań folkowych" Pan Chmielewski witał w Amfiteatrze gości na naszej białoruskiej ziemi".

Wyżej wspomniany wpis nie był mojego autorstwa, po prostu otrzymałem treść listu od jednego z moich czytelników i go zamieściłem bez dokonywania w nim zmian.

 

Brak komentarzy: