wtorek, 23 października 2018

Ojcem chrzestnym sukcesu Marka Nazarko jest Włodzimierz Konończuk

Wyniki wyborów są już znane. Wygrał Marek Nazarko. Wygrał wyraźnie. Otrzymał 58% poparcia.

Markowi Nazarko zwycięstwo dało:


  • Kluczem do zrozumienia całej sytuacji jest kompletne zawalenie całej kadencji burmistrza Włodzimierza Konończuka i jego zastępcy Jerzego Chmielewskiego. Doprowadziło to do zbudowania prostej opinii: "Jak był Nazarko to się budowało, a jak go nie ma to się nie buduje".
  • Drugą sprawą jest to, że Marek Nazarko jest arcymistrzem opowiadania bajeczek, a wyborcy w te bajeczki uwierzyli. W jednym ze spotów Marek Nazarko opowiada z przekonaniem, że przedszkole mające być wybudowane przy ul. Leśnej otrzyma 85% dofinansowania z pieniędzy zewnętrznych. Oczywiście Marek Nazarko ma pełną świadomość tego, że takie dofinansowanie może otrzymać budynek pasywny, a przedszkole przy ul. Leśnej takiej definicji nie spełnia. Marek Nazarko wie, że opowiada bajeczki. Robi to, aby dało to wynik wyborczy. Mieszkańcy słuchają i są zachwyceni. Lubią gdy im opowiada się bajeczki. Marek Nazarko nie potraktował swych wyborców poważnie, czym zaskarbił sobie ich poparcie.

Na mnie zagłosowało 325 osób. Nie jest to dobry wynik. Wynik pokazuje, że wizerunkowo nie udało mi się oderwać od Włodzimierza Konończuka i jego nieudanej kadencji. Nic z tego, że Konończuk mnie osobiście oszukał. Nic z tego, że w proteście przeciw poczynaniom Włodzimierza Konończuka odszedłem z pracy w ratuszu po 9 miesiącach.

Dla Marka Nazarko gratuluję skuteczności. Dla Michałowa życzę jak najlepiej, mam nadzieję, że uda się w Michałowie stworzyć miejsca pracy nie tylko w samorządzie.

Bardzo dziękuję wszystkim, którzy oddali na mnie głosy. Dziękuję kandydatom na radnych, którzy zdecydowali się kandydować z mojego komitetu.

Ja sam wracam do prowadzenia szkoły szachowej.

Jeszcze raz gratuluję Markowi Nazarko.  

Gratuluję nowym radnym.


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

This is a topic that is near to my heart... Cheers!

Where are your contact details though?

Anonimowy pisze...

Co tu tak cicho przegrane wybory i cisza nastała

Anonimowy pisze...

Generally I do not read article on blogs, but I would like to
say that this write-up very forced me to take a look at
and do it! Your writing style has been amazed me.
Thanks, very great post.