piątek, 19 października 2018

Kandyduję na burmistrza po to, aby rozwiązywać problemy mieszkańców jeden po drugim. Nie będę siedział z założonymi rękami. Wezmę się do działania już od pierwszych dni nowej kadencji.

Dziś zakończyłem serię spotkań z wyborcami przed I turą wyborów. Dziękuję Wam za bardzo liczne przybycie na spotkaniu w Michałowie. 

Spotkania odbyły się w wielu miejscowościach, wszystkim przybyłym - a było Was niemało - bardzo dziękuję za poświęcony czas.



Ta kadencja będzie trwała aż pięć lat. Największym problemem jest wyjazd z Michałowa młodych ludzi. Brak miejsc pracy jest główną przyczyną wyjazdów. Nowoczesne nastawienie do biznesu jest kluczem do rozwoju gminy. Stare pomysły Michałowa nie zmienią, potrzebujemy rozwojowego impulsu. Kandyduję na burmistrza po to, aby rozwiązywać problemy mieszkańców jeden po drugim. 

Jestem do pełnienia roli burmistrza dobrze przygotowany. Ukończyłem studia na Uniwersytecie Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy na kierunku: samorząd regionalny.Nie jestem zatem kandydatem przypadkowym. Doskonale znam problemy mieszkańców. Po spotkaniach z wyborcami zapisywałem wszystkie Wasze postulaty i potrzeby. Będą one realizowane w pierwszej kolejności.

Jako burmistrz nie będę siedział z założonymi rękami. Wezmę się do działania już od pierwszego dnia nowej kadencji. Kandyduję po to, aby rozwiązywać problemy jeden po drugim. Mam dużą chęć pracy na rzecz naszej gminy.

Proszę o zaufanie. Zmieńmy naszą gminę w miejsce przyjazne mieszkańcom!















Brak komentarzy: