czwartek, 21 kwietnia 2016

104 urodziny mieszkańca Michałowa - tekst Mikołaja Gresia

WSPANIAŁE URODZINY

Mimo, że w tym roku obchodziłem swoje 63 urodziny, sporo widziałem na tym świecie, uczestniczyłem w różnych imprezach to
nie byłem na takiej uroczystości jak 8 kwietnia 2016 roku.
Otóż mój wujek (ze strony mamy) Aleksander Kardasz z Michałowa skończył 104 lata. Urodził się 8 kwietnia 1912 roku w Dniu Zwiastowania Pańskiego. Tak było również w tym roku.


Wujek mieszka wraz z córkami przy Placu 11 Listopada w Michałowie. Wraz z żoną Krystyną odwiedziliśmy Dostojnego Jubilata. Wujek bardzo się ucieszył. Przy świątecznym stole przygotowanym przez córkę Margaritę rozmawialiśmy o różnych sprawach. Krysię i mnie wujek Aleksander pozytywnie zaskoczył pytając o kolejnych mieszkańcach Kazimierowa. Zaskoczyła nas świetna pamięć i chęć rozmawiania.
 

- Dzisiaj skończyłem 104 lata. Tak Bóg chciał. Czuję się dobrze, praktycznie nic mi nie dolega. Tylko, proszę mówić do mnie głośniej. Na starość słabiej słyszę. Mam dobrą opiekę. Obie córki Rita i Mira dbają o mnie. Bardzo się cieszę, że mnie odwiedzacie.

Aleksander Kardasz jest najstarszą osobą mieszkającą na terenie naszej gminy. Najstarszą osobą zameldowaną w naszej gminie jest urodzona w 1910r. pani z Jałówki, jednak przebywa u rodziny poza terenem Gminy Michałowo. Dostojnemu Jubilatowi życzę wielu lat zdrowia.

Mikołaj Greś